每次踩單車代替公共交通而省下的車資

20101021032

把每次踩單車代替公共交通而省下的車資

儲起

用來在小店購物

用來買一本詩集

用來買一張本地樂隊自資出版的唱片

用來幫襯手作仔

用來支持所有的先行者

好好善用賺來的工資

已是一股力量

本篇發表於 原來可以這樣, 消費者力量 並標籤為 , 。將永久鏈結加入書籤。

8 Responses to 每次踩單車代替公共交通而省下的車資

  1. mushroom 說道:

    Hmm, 我已有一段時間唔幫襯某些大地產商, 但仍未及你! 支持! 支持!

  2. Mushroom 說道:

    我只是針對某大地產集團嘅壟斷,儘量唔幫襯旗下嘅電訊公司、電器舖、地產舖、晤會睇亦唔會住佢起嘅樓等等。但我仍逃不過幫襯佢旗下嘅超市,因在公司及家附近就只有佢嗰間。不過我媽係佳寶嘅支持者,會專登搭巴士去佳寶買嘢。

  3. Kyliecat 說道:

    Ching,我喺五、六年前都開始唔幫襯"李超人集團"而且仲喺屋企將家居垃圾分類。將屋企d膠、紙、鋁罐拎去回收賣錢,我哋兩人家庭每月可以賣到三十幾蚊 … 真係罪過!又將賣垃圾嘅錢儲起買金,證明垃圾可以變黃金!

  4. 『瘋。風』Bee 說道:

    我都係會以單車通勤的騎士

    我很尊敬你這種以生活體現不滿的精神!!!

    請加油!!

  5. 『瘋。風』Bee 說道:

    而且用單車周圍去已經是一種很好的娛樂
    跟本不需要去什麼商場和看電影才夠消閒

發表迴響

